Вихователь: Цибульник О.М.
Мета: Розвивати та вдосконалювати вміння учнів самостійно працювати, поглиблення теоретичних знань та вміння застосовувати їх на практиці, виховувати відповідальність, охайність. закріпити набуті знання, уміння, навички під час уроку в ігровій формі застосовуючи елементи інноваційних технологій; корегувати у дітей увагу, мислення;виховувати старанність, наполегливість, взаємодопомогу, почуття прекрасного.
Обладнання:
підручники, зошити,
картки, роздаткові картки, осіннє листя, аудіо запис, ТЗН.
Хід самопідготовки
І. Організаційна частина
Вихователь.
Сядьте, діти, всі гарненько,
Руки покладіть рівненько,
Голову вище підніміть,
Свої плечі розведіть.
На мене уважно подивіться
І легенько посміхніться.
ІІ. Основна частина
Мета самопідготовки – це закріпити ваші знання, уміння, навички набуті під час уроку, будемо поповнювати свій словниковий запас. А закріплювати ми будемо знання сьогодні в ігровій формі.
Щоб краще і змістовно виконати домашнє завдання, ми будемо сьогодні працювати під девізом. А для того, щоб дізнатися під яким, ви повинні роз’єднати слова.
Вправа «Роз’єднай слова»
Безтруданемаплода
- Давайте всі разом прочитаємо наш девіз. (Діти читають.)
Без труда нема плода
Молодці!
- А що наш девіз означає? (Відповіді дітей.)
Правильно. Сьогодні ми повинні старанно працювати, щоб отримати хороший результат, тобто виконати добре домашнє завдання.
А тепер, послухайте віршик.
Небеса прозорі,
Мов глибінь ріки.
Падають. як зорі
З дерева листки.
Дітки, яка пора року зараз?
Який місяць?
А чому саме вересень?
А хто знає віршик про осінь?
Подивіться, дітки, у віконце.
Сьогодні не зовсім похмурий день, але ще зовсім недавно пригрівало сонечко і золотило своїм промінням листочки дерев у жовтий, червоний та багряні кольори.
Що ж сталося з деревами?
Де поділося пишне вбрання? (Відповіді дітей.)
Сьогодні, коли я поспішала до вас, прямо переді мною вальсуючи, ніби у танці, упав кленовий листочок. Він був настільки гарний, що я не втрималась, щоб не підняти його і ось він тут.
- Яке слово вжито у переносному значенні? (Вальсуючи)
Діти,а тепер по « гарячих слідах» пригадайте те, що відбувалося на сьогоднішніх уроках.
Я допоможу ,ставлячи навідні питання:
• Хто сьогодні отримав гарні оцінки?
• Що вийшло найбільш вдало?
• Чи активним був на уроці?
Повторення вивченого
Повторення міри довжини
1 см = 10 мм
1 дм = 10 см = 100 мм
1 м = 10 дм = 100 см
Гра «Математичний ланцюжок»
1.Знайдіть суму чисел 29 і 37;
Збільште в 10 разів;
Зменште у 20 разів;
Знайдіть різницю отриманого числа 17;
Зменште отримане число у 13 разів.
2. В якому числі 4 дес. і 5 од.?
450, 540, 54, 45
В якому числі 2 сот. і 5 од.?
250, 205, 520, 502
В якому числі 9 сот. і 6 дес.?
Інструктаж – пояснення щодо виконання домашнього завдання.
- Домашнє завдання складається з виразів та задачі.
Вирази розв’язуємо самостійно, а потім перевіримо їх з відповідями на дошці. Будьте уважні та пам’ятайте таблиці множення та ділення.
ІІІ. Організація самостійної роботи.
1. Психонавіювання.
Зошит правильно кладемо
Ручку в руки ми беремо
Спинки рівно ми тримаєм
І роботу поинаєм.
2. Диференційована допомога учням, які потребують допомоги.
ІV. Контроль самопідготовки.
1. Самоперевірка учнями виконаних завдань.
2. Взаємоперевірка в парах.
3. Заключний контроль вихователя (вибірковий).
Вправи для втомлених очей.
«Пугач» На рахунок 1 - 4 закрити очі,
а на рахунок 5 – 6 широко розкрити і подивитися вдалину.
«Мітли». Часто моргати, не напружуючи очей,на рахунок 1 – 5(4 – 5 разів).
Можна супроводжувати моргання промовлянням тексту:
• Ви, мітли, втому зметіть,
• Очі нам добре освіжить.
V. Підведення підсумків самопідготовки.
1. Бесіда.
- Який вид роботи вам був найцікавіший?
- Що було складним у виконанні домашнього завдання?
2. Оцінювання своєї роботи під час самопідготовки.
Учні прикріплюють на дерево листочки трьох кольорів: зеленого, жовтого та червоного, залежно від того наскільки самостійно і старанно вони працювали.
3. Визначення та похвала учнів, які працювали найкраще.
Немає коментарів:
Дописати коментар