середу, 15 листопада 2017 р.

Конспект самопідготовки з математики у 4 класі 
Вихователь: Цибульник О.М.
Пов’язане зображення

Мета: Розвивати та вдосконалювати вміння учнів самостійно працювати, поглиблення теоретичних знань та вміння застосовувати їх на практиці, виховувати відповідальність, охайність. закріпити набуті знання, уміння, навички під час уроку в ігровій формі застосовуючи елементи інноваційних технологій; корегувати у дітей увагу, мислення;виховувати старанність, наполегливість, взаємодопомогу, почуття прекрасного.

Обладнання: 
підручники, зошити,
картки, роздаткові картки, осіннє листя, аудіо запис, ТЗН.
                                                         
                                                            Хід самопідготовки

 І. Організаційна частина 

 Вихователь. 
Сядьте, діти, всі гарненько,
 Руки покладіть рівненько,
 Голову вище підніміть,
 Свої плечі розведіть.
 На мене уважно подивіться
 І легенько посміхніться.

ІІ. Основна частина 
 Мета самопідготовки – це закріпити ваші знання, уміння, навички набуті під час уроку, будемо поповнювати свій словниковий запас. А закріплювати ми будемо знання сьогодні в ігровій формі. 
Щоб краще і змістовно виконати домашнє завдання, ми будемо сьогодні працювати під девізом. А для того, щоб дізнатися під яким, ви повинні роз’єднати слова.

Вправа «Роз’єднай слова» 
Безтруданемаплода
 - Давайте всі разом прочитаємо наш девіз. (Діти читають.) 
Без труда нема плода Молодці! 
-  А що наш девіз означає? (Відповіді дітей.) 
Правильно. Сьогодні ми повинні старанно працювати, щоб отримати хороший результат, тобто виконати добре домашнє завдання. 
 А тепер, послухайте віршик. 
 Небеса прозорі, 
 Мов глибінь ріки. 
 Падають. як зорі 
 З дерева листки. 
Дітки, яка пора року зараз? 
Який місяць? 
А чому саме вересень? 
А хто знає віршик про осінь? 
Подивіться, дітки, у віконце. 
Сьогодні не зовсім похмурий день, але ще зовсім недавно пригрівало сонечко і золотило своїм промінням листочки дерев у жовтий, червоний та багряні кольори. 
Що ж сталося з деревами? 
Де поділося пишне вбрання? (Відповіді дітей.) 
Сьогодні, коли я поспішала до вас, прямо переді мною вальсуючи, ніби у танці, упав кленовий листочок. Він був настільки гарний, що я не втрималась, щоб не підняти його і ось він тут. 
- Яке слово вжито у переносному значенні? (Вальсуючи) 

Діти,а тепер по « гарячих слідах» пригадайте те, що відбувалося на сьогоднішніх уроках. 
 Я допоможу ,ставлячи навідні питання: 
• Хто сьогодні отримав гарні оцінки? 
• Що вийшло найбільш вдало? 
• Чи активним був на уроці? 

Повторення вивченого

 Повторення міри довжини 
1 см = 10 мм 
1 дм = 10 см = 100 мм 
1 м = 10 дм = 100 см 

 Гра «Математичний ланцюжок» 

1.Знайдіть суму чисел 29 і 37; 
Збільште в 10 разів; Зменште у 20 разів; 
Знайдіть різницю отриманого числа 17; 
Зменште отримане число у 13 разів. 

2. В якому числі 4 дес. і 5 од.? 450, 540, 54, 45 
В якому числі 2 сот. і 5 од.? 250, 205, 520, 502 
В якому числі 9 сот. і 6 дес.? 

Інструктаж – пояснення щодо виконання домашнього завдання. 
- Домашнє завдання складається з виразів та задачі.
 Вирази розв’язуємо самостійно, а потім перевіримо їх з відповідями на дошці. Будьте уважні та пам’ятайте таблиці множення та ділення. 

ІІІ. Організація самостійної роботи. 

1. Психонавіювання. 
Зошит правильно кладемо 
Ручку в руки ми беремо 
Спинки рівно ми тримаєм 
І роботу поинаєм. 

2. Диференційована допомога учням, які потребують допомоги. 

 ІV. Контроль самопідготовки. 
1. Самоперевірка учнями виконаних завдань. 
2. Взаємоперевірка в парах. 
3. Заключний контроль вихователя (вибірковий). 

Вправи для втомлених очей. 
 «Пугач» На рахунок 1 - 4 закрити очі,
              а на рахунок 5 – 6 широко розкрити і подивитися вдалину. 
 «Мітли». Часто моргати, не напружуючи очей,на рахунок 1 – 5(4 – 5 разів). 
              Можна супроводжувати моргання промовлянням тексту: 
            • Ви, мітли, втому зметіть, 
            • Очі нам добре освіжить. 

 V. Підведення підсумків самопідготовки. 
 1. Бесіда.
 - Який вид роботи вам був найцікавіший?
 - Що було складним у виконанні домашнього завдання?

2. Оцінювання своєї роботи під час самопідготовки. 
Учні прикріплюють на дерево листочки трьох кольорів: зеленого, жовтого та червоного, залежно від того наскільки самостійно і старанно вони працювали. 

3. Визначення та похвала учнів, які працювали найкраще.

Немає коментарів:

Дописати коментар