Аплікація
«Совушка» з круп і насіння
( розробка вихователя ГПД Цибульник Ольги Михайлівни)
Мета: вчити дітей виготовляти поробки з природного
матеріалу
Завдання: виховувати у дітей
бажання створювати красиві композиції з круп і насіння різних рослин,
комбінуючи різноманітні матеріали, розвивати творчу уяву і естетичне сприйняття
навколишнього світу, розвивати акуратність роботи з клеєм.
Обладнання: лист гофрованого
картону, вирізаний з пакувальної тари; кольоровий картон, готовий малюнок із
зображенням сови, клей, стека, ножиці; крупи: пшоно і манка; насіння кропу і
соняшнику, дрібний чай (з пакетиків), квасоля, плоди шипшини.
Хід
заняття
І Організаційний момент
Вихователь.
Лунає дзвіночок, до праці мерщій.
Ти всі перешкоди здолати зумій!
Працюй наполегливо, швидко, старанно,
Щоб кожна хвилинка не втратилась марно!
ІІ. Повідомлення теми і мети заняття
1.Вступна бесіда вихователя.
- Діти, у нас сьогодні не просте
заняття , ми повинні з вами виконати цікаві завдання. А завдання
непрості.
Природа - це справжня скарбниця ідей для творчості, де
кожен небайдужий до краси людини, знайде для себе заняття до душі. Що може бути
приємніше і шляхетніше природного матеріалу. Стикаючись з природою, ми стаємо
добрішими. І ця доброта допомагає нам творити, даючи простір фантазії і
творчості.
2. Розповідь вихователя.
- Не злічити виробів з природних матеріалів, що
прикрашають наші оселі. Це композиції з дерева, засушеного листя і квітів. Саме
відгадки загадок будуть нашими супутниками на занятті.
3. Відгадування
загадок .
Я сиджу на дереві,
За здобич стежу.
А побачу - полечу.
Обов'язково схоплю.
Є велика голова.
Впізнаєте? Я - ...(Сова).
Весь день вона спить,
ну а вночі літає.
Своїми великими очима
виблискує.
Її гострий слух і
уважний погляд.
Розшукають у траві
жабенят і мишенят.
Обертається кругом її
голова
І скаже: "Угу"
нам лісова...(Сова).
4. Робота з малюнком
Зараз ми попрацюємо з малюнком. Розгляньте вироби .
З чого вони виготовлені?
Назвіть крупи, які ви знаєте?
5. Майстер – клас (демонстрування різних крупів.)
Яке насіння вживають у їжі?
Які страви з них готують?
А яку кашу ви любите їсти?
Я прошу вас виготовити аплікацію з
природного нетрадиційного матеріалу.
А, що саме будемо виготовляти
дізнаємося, прослухавши вірш.
6. Слухання вірша
Сова
На
деревах в холодочку,
Десь далеко у
гайочку,
Спить собі
вона одна
Темнокрила
сова.
Вдень завжди
вона дрімає,
В ніч мишей не
пропускає.
Дуже вже на
кажана —
Є подібна
вона.
І великі має
очі
Спить сова
собі до ночі.
Налякаєшся й
заплачеш,
Як в гаю її побачиш.
Сьогодні ми навчимося виготовляти аплікацію «Совушка»
з нетрадиційних матеріалів: крупів рису, кукурудзяних круп.
Ш. Розгляд зразка виробу .
Ось зразок виробу. Уважно подивіться
на нього. Сподіваюся, що ви постараєтеся і виготовите гарну « «
«Совушку».
(Учні розглядають зразок виробу.)(Додаток 1.)
IV. Технологія виготовлення виробу.
Покроковий процес виконання роботи
1. Виготовимо рамку
для нашого виробу.
На лист гофрованого
картону А-4 наклеюємо кольоровий картон. З насіння квасолі викладаємо рамку.
2. Вирізаємо стовбур
берези , зображення сови і наклеюємо на картон.
3. Контури малюнка
сови, попередньо змазавши клеєм, «промальовуємо» чаєм. Даємо підсохнути 2-3
хвилини, струсимо зайве.
4. Приклеюємо очі і з
половинок шипшини робимо намисто.
5. Заповнюємо окремі
фрагменти аплікації: капелюшок - пшоном; підлоги капелюшки зсередини і гілочку
берези - манкою; крила, хвіст і голову з боків - чаєм; передню частину голови і
тулуба - насінням кропу.
На невеликі ділянки
малюнка наноситься клей.
Потім посипається
крупою (чаєм), так щоб не залишалося порожнеч між крупинками.
За допомогою стеки
прибираємо зайве.
6. До капелюшка
приклеюємо квітку, а носик робимо з квасолі.
7. Додаємо листочки
до дерева і наша робота готова!
V. Планування наступних трудових дій.
Відбір матеріалів та інструментів.
Пригадайте, що потрібно нам для роботи.
VІ.
Повторення правил техніки безпеки та гігієни праці.
- Перш, ніж почати роботу, потрібно виконати
вправу «Встав пропущені слова», яка допоможе нам пригадати правила
роботи на занятті.
*Користуйся ножицями із ….(заокругленими ) кінцями.
*Не залишай ножиці після роботи в …(розкритому)
вигляді.
*Передавай ножиці….(кільцями вперед).
*Клей слід намащувати…(пензликом).
*Під час роботи з клеєм , витирай руки …(серветкою).
*Слідкуй,щоб клей не потрапив…(очі, рот).
VІІ. Фізкультхвилинка
Встало вранці ясне сонце, зазирнуло у віконце.
Ми до нього потяглися, за промінчики взялися,
Будем дружно присідати, сонечко розвеселяти:
встали – сіли, встали – сіли, бачте, як розвеселили.
Стало сонце танцювати, нас до танцю припрошати.
Нумо разом, нумо всі потанцюймо по росі.
VІІI .
Виконання самостійної роботи
Зараз ми будемо працювати самостійно, виготовляти
«Совушку».
Кожен із вас буде виконувати свою роботу.
(Вихователь стежить за виконанням завдання. Допомагає учням, які цього
потребують. Нагадує про охайність у виконанні роботи.)
IХ. Виставка робіт.
Х. Підсумок заняття
Вправа «Мікрофон»
- Який настрій був під час роботи?
- Чи сподобалось вам виготовляти аплікацію з крупів?
ХII. Прибирання робочих місць
Casino Bonus codes 2021 - JTHub
ВідповістиВидалитиCasino Bonus Codes, Free Spins, Cashback, No Deposit 경주 출장마사지 Bonuses. 안성 출장마사지 Check 상주 출장샵 out all the latest Casino 익산 출장마사지 Bonus codes, free spins, 김천 출장샵 no deposit codes,