понеділок, 17 червня 2019 р.


ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ 
«СПРОБУЙ ПОДОЛАТИ СВОЇ НЕДОЛІКИ» 


Мета: створення позитивного психологічного клімату; формування навичок самоаналізу та самоконтролю. 
Вправа «Не хочу хвалитися, але я…» 
Мета: відпрацювання вміння самопрезентації; зняття психоемоційного напруження. Ведучий пропонує підліткам по колу закінчити фразу: «Не хочу хвалитися, але я...». 
Вправа «Спілкуємося» 
Мета: дізнатися про свого друга якнайбільше; розвивати комунікативні навички. Учасники за принципом «день і ніч» об’єднуються в пари по двоє. Завдання дітям: за 5 хвилин дізнатися від свого партнера якнайбільше інформації про нього. Потім учасники обмінюються ролями. Після завершення інтерв’ю учасники по колу представляють свого сусіда, виходячи 
з того, що про нього дізналися. Якщо учасники вперше виконують таку вправу, тренер може запропонувати підказки на теми: «Чого ще не знає група?», «Що я люблю, а чого не люблю?» тощо. 
Вправа «Мокрий собака» 
Мета: зняти психоемоційне напруження, створити позитивну атмосферу. 
Ведучий пропонує учасникам утворити коло й уявити таке: «Ви мокрий собака, який вийшов із води. Зараз струсіть воду з голови, тепер із правої лапки, з лівої, із задніх лапок,з усього тіла». Вправу можна повторити декілька разів. 
Вправа «Мої досягнення» 
Мета: виявити досягнення і прагнення групи. Ведучий пропонує учасникам продовжити незакінчені речення: 
• Я досягнув… 
• Я прагну… 
• Я впевнений… 
• Я дуже хочу… 
• Я намагаюся… 
Обговорення. Ведучий пропонує висловитися з кожного твердження. 
Вправа «Бар’єри» 
Мета: усвідомлення майбутніх життєвих перспектив. 
Ведучий пропонує подумати декілька хвилин і відповісти на запитання: «Що вам заважає в досягненні ваших мрій?». Необхідно написати ваші якості, риси характеру, що заважають у досягненні мрій. 
Обговорення. 
Вправа «Подолання невдачі» 
Мета: допомога в подоланні комплексу невдахи. Діти об’єднуються у три групи за кольорами світлофору. Їм пропонується розіграти ситуації про незадоволення якоюсь діяльністю чи розмовою: 
• я не вмію малювати; 
• знову мені не вдалося добре виконати 
вправу; 
• я зробив багато помилок у контрольній. 
Обговорення: 
— Чому виникають такі ситуації? 
— Як зробити так, щоб не потрапляти в них? 
Вправа «Компліменти» 
Мета: підняти самооцінку підлітка. Психолог пропонує зробити коло і, кидаючи учаснику м’яку іграшку, говорити комплімент. 
Вправа «Емоційний ланцюжок» 
Мета: створення позитивної ситуації у групі, зняття напруження. Ведучий запитує у підлітків: «З якою емоцією ви завершуєте заняття?». 
Усі учасники по колу називають емоцію. 

Немає коментарів:

Дописати коментар